IX DIECEZJALNY FESTIWAL PIOSENKI RELIGIJNEJ "RYBA ŚLESIN 2016

IX DIECEZJALNY FESTIWAL PIOSENKI RELIGIJNEJ "RYBA ŚLESIN 2016

 

"Maryjo, Matko mojego wezwania chcę i pragnę idąc za Twym słowem, czynić wszystko co powie mi Jezus, miłować Jego wolę, a wszystko inne ze względu na niego samego.”

 

 

KARTA ZGŁOSZENIA - KLIKNIJ TUTAJ!

 

REGULAMIN

 

Festiwal dziecięco-młodzieżowy jest formą podziękowania zespołom i solistom, za ich pełną miłości i oddania posługę muzyczną w parafiach naszej diecezji. „Kto śpiewa, dwa razy się modli”, a modlitwa jest sposobem na rozmowę z Panem Bogiem. Czynimy to również przez Maryję. Tym akcentem pragniemy włączyć się w przeżywanie 300 rocznicy koronacji Obrazu Matki Bożej Jasnogórskiej. Edycja Festiwalu „Ryba” trwa jeden dzień- w sobotę 19 listopada 2016r. Rozpoczyna się Eucharystią o godzinie 10.00 (obecność obowiązkowa). Po zakończonej Mszy Świętej odbędą się przesłuchania- od godziny 11.00. Po naradzie jury, w czasie której wystąpią zaproszeni goście, zostanie ogłoszony werdykt.

 

1. IX Diecezjalny Festiwal Piosenki Religijnej Ryba odbędzie się 19 listopada 2016r. w Sali Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Ślesinie przy ulicy Młodzieżowej 11 (obok Gimnazjum im. M. Kopernika)

 

2. Patronat nad festiwalem sprawuje J. E. Ks. Bp Wiesław Alojzy Mering

 

3. Organizatorami festiwalu są: Wydział Duszpasterstwa Ogólnego Diecezji Włocławskiej, Parafia Rzymskokatolicka św. Mikołaja i Dobrego Pasterza w Ślesinie, Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie

 

4. W festiwalu mogą wziąć udział wykonawcy (z wyłączeniem chórów)
w poszczególnych kategoriach:

 

I zespół dziecięcy (szkoła podstawowa + maksymalnie jedna os. dorosła),
II zespół młodzieżowy (do 23 lat),


III soliści dzieci (szkoła podstawowa + maksymalnie jedna osoba dorosła),
IV soliści młodzież (do 23 lat).

 

W związku z tym, że jest to festiwal religijny bardzo ważna jest opinia ks. proboszcza (karta zgłoszeniowa) o zaangażowaniu wykonawców w parafii, bez której organizatorzy nie podejmą procedury kwalifikacyjnej.

 

5. Nagrody będą przyznawane za pierwsze, drugie i za trzecie miejsce.

 

6. Każdy uczestnik festiwalu może wystąpić TYLKO JEDEN RAZ. W przypadku osób, które przygrywają solistom mogą to czynić dla maksymalnie 3 wykonawców i sami nie występują już w I i II kategorii.

 

7. Konkurs składa się z dwóch etapów. I etap-przesłuchanie przez Jury nadesłanych formularzy oraz 2 plików muzycznych i zakwalifikowanie do II etapu (do 4 listopada). Zakwalifikowanych będzie tylko 30 podmiotów wykonawczych; II etap-przesłuchania konkursowe 19 listopada 2016r. i Koncert Laureatów.

 

8. Warunkiem przejścia do II etapu jest elektroniczne potwierdzenie przez organizatorów decyzji Jury. Wszystkie informacje będą także umieszczane na: facebook.com/FestiwalRyba

 

9. Zespoły i soliści przygotowują po dwa utwory konkursowe, na festiwalu będzie wykonywany jeden z nich. Z racji przygotowań do obchodów koronacji obrazu Jasnogórskiego mile widziane utwory o tematyce Maryjnej (skierowane do Maryi jako Matki).

 

10. Maksymalna ilość instrumentów-6.

 

11. Jury będzie oceniać dobór tekstu, poziom artystyczny utworu, umiejętności wykonawcze i aktorskie (zachowanie na scenie), tekst religijny w języku polskim! Oraz repertuar dostosowany do wieku wykonawcy.

 

12. Promowana będzie szczególnie własna twórczość.

 

13. W konkursie nie biorą udziału podopieczni Jury.

 

14. Laureaci zaprezentują swą twórczość religijną na koncercie uwielbienia Corpus Dei 2017r.

 

15. Niedopuszczalne jest korzystanie podczas festiwalu z półplaybacków (z podkładów muzycznych).

 

16. Zgłoszenia na festiwal należy dokonać do dnia 3 listopada 2016r. tylko i wyłącznie w formie elektronicznej (Karta zgłoszenia+dwa pliki Mp3 utworów zgłoszonych do festiwalu) na adres: rybaslesin@wp.pl. Mail powinien zawierać w tytule „Festiwal Ryba – nazwa parafii”. Do nadawcy zostanie wysłane potwierdzenie zgłoszenia.

 

17. Instytucja delegująca ubezpiecza swoich artystów.

 

18. Zgłoszenie powinno zawierać:


a) Kartę zgłoszenia zespołu (solisty)
b) Teksty piosenek w języku polskim (komputerowo), imię i nazwisko autora tekstu i muzyki oraz aranżacji
c) nagranie 2 piosenek konkursowych (niedopuszczalna jest zmiana zgłoszonego repertuaru)
d) Dokładny rider techniczny zespołów ( w tabeli zgłoszeniowej należy podać członka zespołu-na czym gra - instrument / vokal)
e) Podczas prezentacji konkursowej niedopuszczalne są jakiekolwiek zmiany instrumentalne i techniczne podane w karcie zgłoszeniowej!

 

19. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.

 

20. Wszelkie pytania i wątpliwości należy kierować do ks. Pawła 737-867-140

 

Informacja organizacyjna:
Organizatorzy zapewniają profesjonalne nagłośnienie (perkusję, wzmacniacz gitarowy, wzmacniacz basowy), poczęstunek, herbatę oraz obiad.

© Copyright 2012. Wydział Duszpasterstwa Ogólnego Kurii Diecezjalnej we Włocławku [Realizacja: MKM ]